Vill du bli fotograferad?

Jag erbjuder fotografering av olika slag. Erbjuder porträttfotografering och olika sorters djurfotografering. Priserna varierar beroende på hur lång tid fotograferingen tar, om du vill ha bilderna redigerade och om jag måste transportera mig. För tillfället har jag bara tillgång till utomhusfotografering. 

Prisexempel: Porträttfotografering utomhus i närheten av mitt boende, med lite mer avancerad redigering och bilderna via mejl/facebook 150:-
 
Bilderna går att få på en cd, framkallade eller via mejl/facebook. Det går även att få dina bilder på t.ex Iphone skal, väskor, muggar, kläder och tavlor m.m. Förstoringar går självklart att beställa om man så önskar. 

Kontakta mig för mer exakta priser, så anpassar jag fotograferingen efter dina önskemål. 
Det går kontakta mig på: [email protected]
 
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0