Min kamerautrustning!

Har fastnat lite i kampen mellan Canon och Nikon, och bytt mycket. Men tillslut fastnade jag för Nikon. Och har nu stannat där. 
Så jag har en Nikon D5200. Som jag är väldigt nöjd med! :)

Sedan har jag två olika objektiv. 
Ett 18-75 och ett 55-300.Det största objektivet är jag jättenöjd med! Helt klart värd pengarna!



Fjärrutlösare och motljusskydd.


Extern blixt och stativ.


Sedan har jag även två olika close up filter.

Det var lite av min kamerautrustning. Och detta är enligt mig det viktigaste. Men sedan beror det också på vad man är intresserad av att fota. Men för mig är detta lilla paketet perfekt! Sedan går det ju självklart byta upp sig om man vill det. 
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0